dinsdag 17 augustus 2010

Review: Garnier pure active Roll-on

Vandaag review ik de Garnier Pure Active Roll-on, ik heb deze nu echt al héél lang (langer dan een half jaar!), en ik vond het wel eens tijd worden om hem voor jullie te reviewen ^^ (voordat het etiket er helemaal af van zou zijn gevallen, haha!

Garnier Pure Active Roll-on €8,95
Deze roller bevat 'HerbaRepair', een middeltje dat het uitdrogen van puistjes en onzuiverheden versnelt, en littekentjes voorkomt: Nice! Maar doet hij dat ook? Irritant vind ik dat wanneer je ermee over je huid gaat, het best lang duurt met opdrogen, er komt namelijk een soort plakkerig laagje op je huid, niet echt fijn. Ik kan niet zeggen dat onzuiverheden sneller weg gaan, wel voel ik dat een echt rood pijnlijk puistje (I know, grose, ik vertel jullie ook niet meer detaills ;) veel minder word! De roller heeft naar mijn idee een soort verkoelende en verfrissende werking! En dit had ik ook al terug gezien in de Exfo Brusher: Die heeft dat namelijk ook!

Al op al een fijn ding dus! Roodheden worden minder en ik heb zeker geen littekentjes meer aan puistjes overgehouden (terwijl dat heel snel bij mij gebeurt...). Ik raad deze aan als je een normale of vette huid hebt, bij een droge huid kan het denk ik toch ook een beetje de huid eromheen uitdrogen. Toch denk ik dat als deze op is, ik hem niet opnieuw ga kopen. De prijs ongeveer 9 euro, en het verminderd dan wel de rood heid, maar echt de puistjes gaan niet heel veel sneller weg :(

Eindcijfer: 7