woensdag 11 augustus 2010

Paris memories blushes

 Hallo! Vandaag review ik twee blushes die ik laatst met mijn vriendin had gekocht, namelijk de Paris Memories blushes! Ik zag ze opeens liggen bij een euro winkeltje, en heel vaag in mijn herinneringen had ik er iets over gelezen, heel erg vaag, ik wist namelijk niet of het iets positiefs of negatiefs was, haha. Dus op de gok nam ik ze mee, ze waren toch heel goedkoop...


 Bovenste is met flitser, onderste zonder ;) 
Dit zijn ze dus, ik moet zeggen dat de kleur niet echt goed overeen komt met de foto's, want op de flitser zijn ze in het echt lichter, maar bij de niet-flitser zijn ze in het echt donkerder :P Aan de linkerkant is kleur 'shade 15' en aan de andere kant 'shade 13' (geen namen helaas). Zelf vind ik de verpakking er vrij goedkoop uitzien, een zwarte kleur zou het misschien een iets chiquere uitstraling hebben gegeven... Maar de 'substantie' is wel fijn om mee te werken, misschien een beetje korrelig, maar dat vind ik zelf wel fijn, haha. Maargoed, dan nu de swatches, iets waar ik héél verbaasd over was:


Shade 13
shade 15
Sorry, foto's zijn misschien niet duidelijk en op andere plekken genomen, maar zo kwam de swatch het beste tot zijn recht... Maar zie je dat Ö ! Je denkt nu misschien: Dat valt toch wel mee? Maar echt, mijn camera pakt al swatches niet zo goed op, en blushes kun je eigenljk nooit zo goed swatchen, aangezien er huidskleurige ondertonen in zitten. Maar dit! Wow. Heel gepigmenteerd!


Ik vind de pigmentatie echt heel goed, maar je moet dus wel weer gauw uit kijken dat je niet teveel op doet... Verder vind ik het hele fijne blushes en raad ik ze zeker aan voor dat geld! Ik zou ze een 7,5 geven! Ik weet niet of alle euro winkels ze nog verkopen, maar je moet maar even kijken. Je kan ze volgens mij ook online bestellen (geen idee waar!) voor zo'n €2,50 (!)


Hope you like it!



xxx