zondag 1 augustus 2010

April Online!















Door op verschillende blog s te kijken kwam ik terecht op April Online: Een leuke webshop die oa 'drugstore' (denk aan: Mayebline, Revlon Max Factor etc.) make-up en sieraden verkoopt. Hartsikke leuk, want de prijs voor die make-up is zeker 30% goedkoper dan in de drogisterijen! 
Zelf heb ik nog niets besteld, maar ben van plan om dat binnenkort te gaan doen, het schijnt dat de service goed is enzo, dus ik ben benieuwd!



Als beauty blogger trekt de make-up in de web shop natuurlijk als eerste mijn aandacht, maar ik moet zeggen: Kijk ook eens bij die accessoires en sieraden! De gele ketting bijvoorbeeld, die is maar €4,95, en daarmee de duurste ketting in de webshop, de groene oorbellen zijn €2,50, de arm band is bijna drie euro, en de schattige tas is €14,95 :o 

Kennen jullie April Online? Ik ben echt heel erg enthousiast (zoals je ziet, haha) en kan niet wachten iets te gaan bestellen, en dan doe ik er ook wat sieraden bij, ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit!

Heb jij al eens wat besteld bij April Online?


xxx