donderdag 26 augustus 2010

Burt's Bees

Ken jij Burt's Bees? Vast wel, dit is een schattig merk dat allerlei producten verkoop met bees wax erin, bijen was dus. Dit schijnt heel erg verzorgen en hydraterend te zijn. Meestal moet je het bestellen, maar bij mij in Utrecht ligt het gewoon in de Sepora! Ik testte voor jullie de stick-lipbalm:

De verpakking vind ik zelf heel leuk, lekker ouderwets, en ineen handige stick vorm, dus je kan hem makkelijk meenemen.

Geen flits - Flits
De lipbalm ruikt héél erg fris echt menthol, eerst irriteerden mijn lippen een beetje, maar na een paar keer gebruiken voelde het eigenlijk gewoon als een lekkere verzorgende tinteling, haha. Mijn lippen worden er dus ook lekker zacht van!

Ik zou deze lipbalm zeker aanraden, hij was ook nog eens lekker budget: Rond de 4/5 euro!




xxx