maandag 23 augustus 2010

Outfit of the day: Back to school!

Sorry, vandaag een beetje laat artikel. Maar dat komt omdat school weer is begonnen! Spannend, zeker voor mij, ik ben namelijk naar een nieuwe school gegaan... Nieuwe leraren, kinderen, mensen, school alles! Voor de gene die vandaag ook weer naar school zijn gegaan: ik hoop dat het een leuke dag was. Het leek mij leuk om jullie te laten zien wat ik vandaag aan en op heb, dus hier komen wat foto's (gemaakt door mijn moeder) :

Don't mind my head ...






















Ik wou het vrij casual te houden, niet te overdreven, maar wel verzorgd... Een lang vest, wat niet zo goed tot zijn recht komt op de foto (aan de voorkant word ie ietsje lang, cool!), een basic grijs shirtje, een skinny jeans (heb me tregging nog niet..), ballerina's en om het een beetje op te leuken wat armbanden, met zilver, goud en wit kleuren. Dan hoefde ik vandaag ook nog niet heel veel boeken mee te nemen, dus nam nog niet mijn converse tas mee, maar gewoon mijn schouder tas.

Qua make-up draag ik een lip gloss van de Sephora, die heb ik in Parijs gekocht, volgens mij nog niet verkrijgbaar in NL.. Die is een beetje te vergelijken met Nymphette, van MAC. Alleen dan heeft deze héééle subtiele glittertjes. Hier een foto, hoewel je het niet zo goed kunt zien:

En ook op mijn ogen had ik de max factor masterpiece mascara, wit oogpotloodje van essence (ook in de binnenkant een beetje gebruikt) en een héle lichte winged liner met een potloodje van Gosh (niet echt te zien) :

oops, haar is hier nog een beetje warrig.
Een blush van Rimmel London (06 Pink sugar) en de pure minderal ofzoiets concealer van Mayebeline.
En dan mijn haar (ik weet, dit duurt lang, maar het is bijna klaar, haha). Omdat ik een soort misvormde lok heb val heel vaak in mijn  gezicht, ik had hier vandaag dus echt geen zin in, dus had ik het met 2 speldjes vast gezet:


Dat was de look van vandaag! Nogmaals hoop ik dat je een leuke eerste school dag hebt gehad (of werkdag??) ! En als je nog niet naar school hoeft, nou ook veel plezier :P En als je vragen hebt over dingen en producten, put them in the comments =D
Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Wat draag jij vandaag ^^


xxx